Lokalna optimizacija za majhna podjetja

Za manjše, bolj lokalizirano podjetje je lahko lokalna optimizacija izredno močno orodje za razvoj dejavnosti. Lokalno optimizacijo si predstavljajte kot oglasno desko sredi vasi z najrazličnejšimi plakati. Ti mediji so že precej zastareli, ampak deset ali dvajset let nazaj so bili edina možna promocija podjetja v vašem lokalnem območju.

V 21. stoletju, je to vlogo prevzel internet. Internet je vaša oglasna deska, lokalna optimizacija pa plakat, ki ga prilepite na njo. Lokalna optimizacija se razlikuje od splošne optimizacije v tem, da bo vaša stran rankirana višje v določenih regijah, namesto po celotnem spletu. To daje vašemu poslu veliko več možnosti da si izborite tiste “prave” stranke.

Info: Izdelava spletnih strani Multimedija.si

lokalna-optimizacijaOprostite tej vodni metafori; V vašem ribniku so veliko manjše ribe, ki vam konkurirajo, medtem ko, v velikem oceanu obstajajo ogromni morski psi z obsežnim spletnim proračunom za preživetje. Z uporabo lokalne optimizacije se izognete tem morskim psom, hkrati pa je večja verjetnost, da vas bodo opazile stranke in da se boste dosti lažje uvrstili na višja mesta iskalnih rezultatov. Če ste majhno podjetje z veliko idejo je lahko lokalna optimizacija tudi velik prvi korak v spletnem marketingu. Ne le da bodo rezultati vidni hitreje ampak si boste tako pridobili promet, pozornost in dohodek, ki vam bo kasneje pomagal pri širjenju podjetja.

Izdali vam bomo 3 tehnike lokalne optimizacije, ki se lahko uporabijo za trženje svojega poslovanja na spletu v vašem območju:

Google lokacija - Google lokacija se lahko uporablja kot fantastično orodje lokalne optimizacije, ki lahko razvrsti vašo stran na vrh iskalnih rezultatov zelo hitro. Če iskalec vključi v iskalni niz še ime kraja lahko Google prikaže zemljevid s poudarjenimi mesti ki predstavljajo lokalne spletne strani in to prav na vrhu iskalnih rezultatov. To sicer zveni preprosto, vendar pa je lahko potrebno še nekaj vašega truda, da bo vaš posel vključen v te lokalne sezname.

Lokalizirane ključne besede - Ključne besede so zelo pomembne. Investicija v nekaj dobrih raziskav kaj ljudje v vaših krajih iščejo, vam bo pomagala da boste razumeli stranke in prilagodili ključne besede. Kakor koli ker je to lokalna optimizacija in ne splošna ne uporabljajte splošnih ključnih besed ko recimo “fotograf” ali pa “zavarovalni agent”. Uporabite tudi vašo lokacijo, torej “fotograf Maribor” ali pa “zavarovalni agent Duplek”. Verjemite ali ne s tem vas bodo ljudje našli dosti lažje in hitreje.

Lokalizirane povezave - Z pridobivanjem povezav iz lokalnih blogov in spletnih strani, imenikov, bi se morali začeti pojavljati višje v rezultatih iskalnika. Morda boste ugotovili, da so priložnosti za lokalne povezave omejene, zato je bistvenega pomena, da se povežejo te vrste strategije z Google lokacijo.