Funkcije magnezija prvi del

Več kot 300 biokemičnih reakcij uporablja v telesu magnezij. Polovica se porabi za naše kosti in druga polovica gre za naše celice in organe. Magnezij je mineral, ki ga lahko najdemo v zeleno listnati zelenjavi, stročnicah in zrnih ter oreščkih in semenih. Male količine magnezija so lahko najdene tudi v pitni vodi, še posebej če imate bolj trdo vodo, magnezij je posebej potreben za dobro počutje in zdravje. Magnezij je potreben za naše zdravje kosti. Le ta omogoča, da so naše kosti zdrave in močne in trdne kot kamen kost. Če nimamo dovolj prisotnega magnezija v našem telesu bo to kasneje privedlo do slabe absorbacije  kalcija v našem telesu. Magnezij ima veliko vlogo pri naši mineralni nasičenosti in pri preprečevanju osteoporoze. Magnezij je prav tako odgovoren za naš inzulin in kako bo ta kontroliral naš glukozni sirup in sladkor v telesu. Če se prehranjujemo z velikimi količinami magnezija nam ta lahko pomaga tudi preprečiti diabetes 2 reda.

Magnezij prav tako regulira tudi naš krvni pritisk. Če imamo uravnovešeno prehrano z magnezijem nam ta znižuje krvi pritisk, seveda pa se vsi zavedamo, da je krvi pritisk odgovorni za naš srčni zastoj. Kadar so naše mišice v krču in kadar si želimo, da bi se relaksirale je potrebno uživati magnezij na dnevnem nivoju. Če imamo vsebnost tega minerala pre-nizko  so naše mišice v krčih in velikokrat se zbudimo z drgetanjem naših mišic. Magnezij je prav tako tudi odgovoren za to, da se naša energija pravilno pretaka po telesu. Magnezij nam pomaga shraniti energijo po našem telesu, da tudi kadar ne jemo nekaj časa nismo lačni.

Ljudje, ki imajo nizke vsebnosti je jim velikokrat svetovano s strani zdravnikov, da uživajo dodatke za magnezij. Tile pa so lahko velikokrat škodljivi za druge organe zato je pomembno, da se prepričamo, da so snovi iz katerih je pridobljen magnezij naravnega in organskega izvora. Kot že vemo je organska hrana zelo pomembna za našo zdravstveno blaginjo. Kadar uživamo hrano, ki ne vsebuje pesticidov se počutimo spočiti in ne napihnjeni, prav tako se naša prebava tudi uravna in na potrebo gremo redno.

Magnezij je nujno potreben za naš dober počitek. Magnezij igra vlogo pri relaksaciji mišic in pri hranjenju živcev. Kadar smo v stresu nam zaloge magnezija pomagajo pri dobrem počutji in ravnovesju. Če je le tega premalo lahko imamo težave z nespečnostjo napetostjo mišic itd. Tisti, ki imajo težave s tem, da se tresejo ali da nimajo mirnih rok jim magnezij pomaga pri uravnavi prav tega. Vse kar moramo narediti za svoje dobro počutje je da užijemo zadostne količine magnezija in ga pridobimo iz vrednih virov. Kot je zelenjava in stročnice. Poskrbeti moramo tudi za zadovoljivo vsebnostjo vitamina C ki nam pomaga pri absorbiranju magnezija. Če pa imamo še vedno premalo magnezija pa je potrebno tablete polne magnezija držati pod jezikom.